EN

תחרות קליעת סלים בפולין 2023

פריט-קישוט-אביזר-לבית-אומנות-קליעת-סלים-יצירה-מפוארת-תחרות-קליעת-סלים-סנסנים-קש-ענפי-גפן

לפני 4 שנים נסעתי עם רעייה רייך לתחרות קליעת סלים בפולין. התחרות התקיימה בעיירה קטנה בשם nowy-tomsyl אשר היא לא רחוקה מפוזנן, היה פסטיבל קליעה נפלא. פגשנו שם הרבה קולעים וראינו המון סגנונות קליעה וחומרי קליעה שונים. כל מיני טכניקות קליעה וגם שנינו זכינו שם בפרסים על העבודה שקלענו שם. התחרות מתקיימת אחת ל-4 שנים ותכננו לנסוע שוב לתחרות שהתקיימה באוגוסט 2023. לקריאה נוספת על התחרות משנת 2019.

ההכנות

בסוף דצמבר האחרון נרשמנו לתחרות ולאחר כמה חודשים, כל אחד מסיבותיו הוא,  החלטנו שלא לנסוע. אבל כן להשתתף בתחרות במסלול של שליחת עבודה מרחוק.

לפני תחרות כזו, צריך להתכונן ונשאלת השאלה מה לקלוע? אני מתחיל לחשוב על רעיונות, איזו עבודה להכין לתחרות, זה חייב להיות משהו מיוחד או שונה. מדובר על תחרות קליעה עם קולעים מכל העולם והרמה של הקליעה והעבודות המוגשות היא ממש גבוהה. חייבים להגיע מוכנים והראש חושב ומחפש פתרונות ורעיונות מה לקלוע. דבר ראשון החלטתי שאני הולך על המסלול של קליעה דקורטיבית. כי זה הצד היותר חזק שלי ועל הקונספט של משהו מופשט. בסופו של דבר קלעתי עבודה מסנסנים בשילוב ענפי גפן והרי היא לפניכם. את העבודה שלחתי בדואר בתחילת מרץ, ואחרי זה כל שנשאר לי הוא לחכות.

פסל-קלוע-מסנסנים-וענפי-גפן-יצירת-אומנות-תחרות-קליעת-סלים-דבר-יפה-לבית-אומנות
אומנות-קליעת-סלים-קש-סנסנים-ענפי-גפן-קונספטואלי-אבסטרקט-מפואר-קלוע-ביד-יצירתי

התחרות

הפסטיבל של התחרות בפולין התקיים ב 25-27 לאוגוסט השנה 2023. התחרות העיקרית היא על העבודות הנקלעות במקום במסגרת התחרות. ביום ראשון בערב (27-8) עם סיום התחרות, מקיימים טקס סיום חגיגי. בטקס מודיעים על כל הזוכים בתחרות. מכיוון שלא הייתי במקום, אז לא ידעתי מה עלה בגורל עבודתי.

תחרות-קליעה-בפולין-קליעת-סלים-אומנות-יצירה-חומרים-טבעיים-קש-עבודת-יד-פסל-לבית-תמונה-לסלון

כמובן שהזוכים הגדולים בתחרות קליעת הסלים פורסמו ברשתות החברתיות. כמו כל מתחרה בתחרות, היה לי תקווה ורצון בלב לזכות, אבל אף אחד לא הודיע לי כלום. עבר יום ראשון ויום שני ושלישי, וכבר חשבתי שכנראה לא זכיתי וזה בסדר. אבל אז ביום רביעי בלילה הגיע מייל מהמארגנים. כמובן שהוא היה בפולנית ובו הודיעו לי שזכיתי במקום השני בקטגוריה שלי. והזכיה אף מלווה בפרס כספי של 500 זלוטי. שמחה גדולה ותודה למארגנים.

תחרות-קליעת-סלים-בפולין-פוזנן-זכיה-מקום-שני-יצירת-אומנות-קליעת-סלים-קלוע-ביד-אבסטרקט-קישוט-לבית

אני השנה לא נסעתי לתחרות עצמה ולכן אין לי תמונות שלי מהתצוגות ומכלל העבודות שנקלעו שם. לכן אני מצרף כאן לינקים לתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות:

קישור 1 לפייסבוק , קישור נוסף לפייסבוק , קישור 3 לפייסבוק, קישור 4 לפייסבוק

דילוג לתוכן